Ekspert w Analizie Parametrów Sieci
i Licznikach Prądowych

CERTYFIKATY

Wszystkie nasze systemy zarządzania danymi energetycznymi spełniają normę ISO 50001 – jako podstawę efektywnego wykorzystania energii. Ponadto nasze oprogramowanie „GridVis®” do systemów zarządzania energią posiada certyfikat TÜV. Aby zagwarantować bezpieczną komunikację z naszymi urządzeniami pomiarowymi (UMG), urządzenia są testowane i certyfikowane przez niezależne instytuty (również dla najróżniejszych protokołów, takich jak Profibus, Modbus czy BACnet). Chcemy systematycznie planować, wdrażać, koordynować i monitorować naszą jakość. Z tego powodu od wielu lat stosujemy udokumentowany system zarządzania, który podlega ciągłemu rozwojowi i udoskonalaniu. W ten sposób spełniamy wymagania systemu zarządzania jakością zgodnie z normą DIN EN ISO 9001. Aby móc zagwarantować niezawodne dostawy energii, jakość energii (PQ) ma ogromne znaczenie. Różne standardy obowiązujące na całym świecie definiują różne aspekty „jakości energii”. Pomagamy monitorować jakość energii w skali niemal ogólnoświatowej.

Wybierz mądrze

DLACZEGO ACS SYSTEMS?

Normy

Norma PQM IEC 61000-4-30 jest spełniona przez wszystkie nasze odpowiednie urządzenia klasy A; to jedne z najbardziej innowacyjnych, kompaktowych i konkurencyjnych urządzeń na rynku. Dzięki naszym produktom i rozwiązaniom możesz monitorować jakość energii zgodnie z normami EN 50160, EN 610002-4, IEEE519 lub ITIC / CBEMA. Nasze oprogramowanie systemowe GridVis® umożliwia tworzenie raportów PQ według dowolnie zdefiniowanych harmonogramów czasowych. Dzięki temu masz automatycznie w zasięgu wzroku swoje dostawy energii i możesz w odpowiednim czasie zidentyfikować potrzebę korekty.

Jakość

Jakość jest dla ACS- SYSTEMS punktem odniesienia, który jasno pokazuje, w jakim stopniu nasze produkty, rozwiązania i usługi spełniają wymagania naszych klientów. Nie ma znaczenia, czy wymagania te dotyczą cech technicznych, niezawodności, łatwości obsługi czy ceny produktu. Cztery podstawy naszej strategii jakości to jakość produktu, jakość osobista, rozwiązanie i jakość procesu. Naszą nadrzędną ambicją w tym procesie jest najwyższa możliwa satysfakcja klienta dzięki zoptymalizowanym kosztowo procesom. Wymaga to głębokiego zrozumienia klienta i konsekwentnego działania wszystkich pracowników. W celu planowania, realizacji i systematycznej kontroli naszej strategii jakości wdrożono udokumentowane systemy zarządzania jakością, które są stale udoskonalane. System zarządzania jakością Janitza GmbH spełnia wymagania systemu zarządzania jakością zgodnie z normą DIN EN ISO 9001.